12 december 2007

Ki-Aikido seminar: sensei Kenjiro Yoshigasaki

Mislim, da razumem, zakaj ljudem ni všeč, ker veliko govori in kaže manj tehnik. Zato, ker ga ne razumejo. Meni pa je čudovit. Pravzaprav jaz slišim, da govori o najmodernejših dognanjih v fiziki, filozofiji in umetnosti. Jaz slišim to. Ne vem pa kaj drugi slišijo. Vidim samo, da v telovadnici ob koncu samo "kritizirajo", da se je pet nekaj novega izmislil. Da je spet govoril o matematiki, pa da 2+2 NI 4 (če opazuješ življenje). Da to velja samo za material - življenje pa da funkcionira drugače. Meni je to razumljivo - ali pa vsaj slutim, kaj je s tem mislil.

Sem pa našel enega drugega mojstra:



http://www.youtube.com/watch?v=v1kqiesnKyY&feature=related

"Stari" bi lahko bil znani GOZO SHIODA, ampak baje, da takih ne delajo več ;)

Ob koncu videa je nekaj tudi Steven Segal. Izgleda precej enostavno, ne ? Kot vse, kar je razvito v mojstrstvo. amo pot do tam .....

1 komentar:

Slim Tom pravi ...

Našel sem zanimive primerjave in paralele v knjigi DUHOVNA INTELIGENCA od Danah Zohar. Govori podobne reči kot Kenjiro Yoshigasaki - glede Isaaca Newtona, stringih, smislu...