07 oktober 2008

London

Čez vikend bil v Londonu. Kar tako - iz firbca.

Prvi in najmočnejši vtis - še danes po 14 dneh je: PRIJAZNO mesto. Ljudje so prijazni, mesto je prijazno. Nekaj te angleške širine gotovo ne bi škodilo tukaj doma - pa bi postala slovenija dejansko najlepša dežela na svetu.

Sem se zelo domače počutil, čeprav vse stoji na glavi, pravzaprav - a živel ne bi tam. Mislim, da je odlično mesto za študij ali biznis - za udobno žvljenje pa moraš ali biti bogat, ali pa delaš cele dneve - in potem ne ostane časa živet.

Spodaj - slike iz British Muzeum. Impresivno. Šel sem pravzaprav gledat Sumersko obdobje, a je bila ravno tista soba v renovaciji, tako da sem uspel videti "samo" obdobje do 6.000  pred n. št.


5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

hm... London je tudi meni zelo všeč, sploh bi pa moral Slim Tom videti in začutiti še obalo...
No tudi jaz sem se v Londonu počutila čisto domače, pa seveda muzej..., še bolj všeč mi je bil Cadmen Town, ampak sem potem lani prebrala v časppisu,da je bil tam en velik požar...
Sploh so pa zame angleži ful dobri : lepo kulturno se vedejo in so prijazni, obenem pa tudi mal divji...fino , ni kej ...bo treba še kdaj it tja :)
PS : MISLIM PA,DA "UVOŽENI ANGLEŽ" NE BI BIL TOK DOBER KOT ANGLEŽ V LONDONU :)))), ŠE TI SI BIL TAM SIGURNO BOLJŠI KOT TU V SLO ???

Slim Tom pravi ...

moćno, moćno. (slimtom@gmail.com)

Slim Tom pravi ...

možno, možno...

Anonimni pravi ...

ljudje so prijazni ampak umazani, ste opazili?

Slim Tom pravi ...

ne nisem opazil. v kakem smislu umazani?