09 oktober 2007

Polet z vetrom od Ambroža (Krvavec) mimo Kamniškega vrha do kamnoloma ob Kamniški bistrici

En lep polet je uspel. Ker sem bil pod Ambrožem nizek, sem odletel pod  - in za nazaj do Ambrožarja ni bilo gotovo, da mi bo uspelo - sem kar podaljšal do Kamniškega vrha. Še nikoli nisem letel tam - pa tudi videl nisem nikoli nikogar tam leteti. Verjetno je problem prevoz nazaj, če ti ne uspe povratek. Potegnil sem še naprej do kamnoloma ob cesti na izvir Kamniške bistrice, čez dolino, - a ker sem bil že pozen je delalo nekako z "nulo" - pa sem šel še nazaj do kamnoloma, pa še 1x nazaj na pobočje Velike planine, potem pa kar po sredi dolinice pristat.




Čudovito je drseti ob pobočju novega neznanega hriba, ki te čaka s svojimi zvijačami, in darili.



Aja - in to vse brez instumentov. Crknil mi je GPS - kar zmrnil je. Nehal delat. Sem mu med letom vzel ven baterije in veselo in nemočno opazoval, kako je pokrovček lepo odjadral po svoje - bog-ve-kam. Moram naročiti nov pokrovček za baterije. Če se sploh dobi. A GPS ni hotel delati  - sem imel pa zato čudovit mir. Nič ni piskalo, motilo čista tišina in letenje po posluhu.

Ni komentarjev: