05 januar 2010

10 let veganstva, bio, brez razhudnikov.

Leta 2000 ravno ob novem letu, sklenem, da preizkusim vegetarijanstvo. Zdaj je torej točno 10 let tega. 10 let hrane brez kakršnekoli živalske sestavine, (mesa, jajc, mleka, brez razhudnikov, kot so krompir, paprika, paradižnik, malancani, tobak, kava in brez alkohola, kave, sladkorja, bele moke, in brez vsakršne kemije).


Takrat je bil to kar radikalen korak, zdaj pa nekaj tako normalnega, da se zdaj čudim, ko vidim nekoga, kako si naroči dunajski zrezek. Kar ne morem dojet, da se to sploh še je.

V tem času sem aktivno obiskal okoli 100 predavanj in delavnic osebnostne rasti (sistema naravnega zdravja, naredil 10 postov po vsaj 7 dni, začel trenirati ki-aikido, začel hoditi na masaže in se jih tudi naučil (refleksna masaža, konekcijska "Bindegewebe" masaža), vsaj 1x na 2 meseca delal kolonike (temeljito izpiranje in masaža debelega črevesa), skoraj vsakodnevni jutranji klistir, pitje urina, nekaj meditacije, med njimi tudi 1 teden popolne tišine brez govorjenja, se ločil, nekajkrat preselil, zamenjal 2 firmi, ustanovil svojo, začel leteti z jadralnim padalom in osvojiti naslov državnega prvaka, se nekajkrat zaljubil in z večino ostal v res dobrih prijateljskih odnosih še dandanes. Kupil športni avto, zamenjal dva osebna avtomobila, začel rolati, športno plezati, tečti in se nasploh fizično veliko več gibati. Nekaj malega potoval po Evropi.

Najmočneje je preteklo desetletje zaznamoval način življenja, prehranjevanja in pogleda na svet in človeška razmerja. Na drugo mesto bi dal športne dejavnosti, nato posel. Z ex-družino se je krasno uredilo in imam res lep stalen in topel, prijateljski stik z otrokoma. Tudi to mi veliko pomeni.

Ob zamenjavi hrane sem šel skozi vse vrste kriz, od fizičnih, ko se je telo čistilo in sem nekajkrat obležal, do psihičnih, ko se v začetku sploh nisem niti upal povedati, da sem drugačen od večine, ker mi je bilo nerodno, do sprememb v odnosih, bolečine in razočaranj, Za vse to sem kasneje spoznal, da so bile samo stopnje moje rasti in nekakšno čiščenje vsega, kar pravzaprav nisem bil jaz. Neke navade, vzorci, strahovi, katerih se nisem niti zavedal. Ko danes, ko to pišem, pogledam nazaj, se šele zavedam, kako ogromen premik je to bil. Če bi mi pred 10 leti nekdo to rekel, mu ne bi niti verjel. In tako vem, da bo naslednjih 10 let ravno takšnih. Prav vse je mogoče !







1 komentar:

Katja pravi ...

Čestitam, očitno si zelo napredoval v teh 10ih letih. Me pa res zanima kaj bo v naslednjih 10ih letih ;)