27 januar 2010

Feldenkrais, Pilates in MAP

Zaradi velikih težav s hrbtenico sem moral nekaj narediti. Po 10 letih priporočeno zdrave biološko pridelane veganske hrane, veliko gibanja in malo stresa - so se moje težave z bolečinami po celem hrbtu stopnjevale, obenem pa sem imel zadnja leta vedno manj in manj energije in dobre volje. Nekaj je definitivno šlo navzdol... in tako sem po posvetovanjih, po ogromno iskanja in neuspešnih poskusov odkril MAP (Master Aminoacid pattern) prehrambeni dodatek, in še t.i. aktivno vodo - Active-H (FHES).


Z velikimi dvomi sem začel jemati minimalne količine 2 tabletki MAP in 2 žličici FHES vsak dan. Po 14 dneh so bolečine v hrbtu pojemale, po enem mesecu me boli samo še v križu, ostali del hrbta pa je ok.

Poleg tega imam več dobre volje in se počutim veliko bolj vitalnega. Ocenjujem, da uživanje teh prehrambenih dodatkov nikakor ni poživilo ali kaka druga kemija, ker vse skupaj res zelo blago deluje. Ampak deluje. In to me zanima - zanima me dobro počutje.

Šel sem tudi na uro Pilatesa in odkril, da je to točno tisto, kar mi pri aikidu manjka. Pilates posveča največjo pozornost pravilnemu položaju hrbtenice, medenice in opazovanju dihanja ter napetosti v posameznih delih telesa. Za moje težave s hrbtenico so gotovo krive dolgoletne navade, ki sem jihnisem zavedal ne glede na to, da sem zelo športno aktiven, a sem tudi povečeval svojo napako.

Že pred tem sem hodil na t.i. lekcije Feldenkrais, kar mi je ZELO pomagalo sprostiti napetosti v telesu in spet začutiti otroško fleksibilnost in lahkoto gibanja. Čez vikend sem pa šel prav na delavnico, da se naučim, kako lahko sam s temi metodami pridem do enakega efekta. Res deluje in odkrivam, da bo to krasna kombinacija. Pilates za pravinlo dihanje in položaj telesa in delovanje iz centra, Aikido, za uveljavitev tega v gibanju in zaznavanju, ter Feldenkrais, za sprostitev in povrnitev k naravnemu stanju, ki sem si ga s svojimi nezavednimi navadami naprtil, in mi zdaj delajo težave....

Upam, da tako tudi ostane in da bom imel volje, da to izpeljem !
sicer pa - bolečina je najboljši motivator - in le te imam res dovolj.

1 komentar:

Slim Tom pravi ...

Ne morem verjeti, da se zbujam vitalen in brez bolečin. Še vedno ostaja tisti občutek, da se bom premaknil in bo bolelo. Kar navadil sem se že na to.