03 januar 2010

Zvin gležnja - novo leto 2009-10

S frendom greva plezat na Parmovo. Po dolgem času brez bolečin v hrbtu se veselim in na easy vzamem prve oprimke. Ko se ogrejem mi že prav dobro gre in sem vesel, ko začutim mišice v telesu. Potem se spravim na en previsek, splezam skoraj do vrha, a vidim, da ne bo šlo in se spustim na blazino kaka 2m. Doskočim, a leva noga mi zdrsne na rob v razpoko med dve blazini in si izpahnem gleženj. Še ko letim z ritjo proti blazini vidim bulo, ki se je pojavila ob izpahu, ko pa se usedem že skoči nazaj z značilnim KLOK. Zaboli za znoret. Še v isti minuti se preobujem, oblečem odšepam do avta, Grega me samo nemočno pozdravi v slovo, in že se peljem domov. Vrti se mi in čutim, kako bi lahko omedlel, vem pa tudi, da če bi čakal še par minut ne bi prišel do doma sploh - brez pomoči. Tako le pridem do doma, se slečem, sezujem in že mažem sveže pripravljeno glino na vedno bolj zatekajoči gleženj. Grem ležat in boli za znoret. Če moram na WC me potem, ko pridem nazaj spet boli grozno, ker gre vsa kri v oteklino.

Naslednji dan preberem na netu vse o zvinih gležnja in se podkrepim s prepričanjem, da ne grem k zdravniku, ker bi itak naredili isto kot sam delam, obkladki, noga gor, 48 ur mirovanja, potem pa že rahko krepljenje mišic levega gležnja.
Mažem se s čudovito Justovo kremico za hlajenje z gabezom, arniko, evkaliptusom in še drugimi zelišči in mi res čudežno pomaga. Izkazalo se je tudi, da so navodila ob poškodbi gležnja, ki sem jih našel tule: www.revija-vita.com dejansko ZAKON !Po parih dneh že lahko odšepam do WCja, danes, 7 dni po poškodbi pa že normalno hodim, seveda s povitim gležnjem. Težave imam po stopnicah navzdol, pa tudi tečem lahko le počasi. Jutri grem na fizioterapijo - me prav zanima, menda imajo neke laserje in magnetne resonance - pa da vidimo, če to čudo tehnike dejansko deluje.

Vem, da sem dober za kak mesec, da bom normalno hodil, da bo pa čisto ok pa sem pripravljen na 3 mesece, ker vem, kako je bilo z desnim gležnjem, ko sem si ga zvil pri 18 letnih, in se mi še zdaj ponavlja - le da me ob zvinu desnega gležnja sploh ne boli več, ker so vezi tako raztegnjene, da si ga lahko delno izpahnem že, če se usedem po turško.

No tako, pa sem preležal večino časa prostega tedna okoli letošnjega novega leta.


ČEZ EN TEDEN sem šel na fizioterapijo, kjer uporabljajo najnovejšo lasersko in najnovešjo elektrostimulacijsko tehniko. Najprej so mi z laserjem obsevali boleče in zatečene dele stopala/gležnja, potem pa še z elektro napravico, podobno brivniku, z električnimi impulzi stimulirali oteklino. Že takrat je bil viden napredek zmanjšanja otekline, ponoči me je sicer nato nekoliko bolj bolelo, a danes popoldan, po celem dnevu hoje in dela, sem nogo odvil in presenečen opazil, da je oteklina pol manjša, pa tudi modrice je veliko manj.


Na gležnju imam iz notranje in zunanje strani nalepljen zelo mehek trakec, da še dodatno mikro-masira ob vsakem premiku. Rezultati so naravnost fantastični.

Ni komentarjev: