22 februar 2008

Pust 2008 Ptuj

Malo z zamudo -  vendarle - kako je bilo na Ptuju za pusta letos. Po dolgem času sem spet šel.
Šel sem v Markovce - dom Koranta. Pa tudi ljudskega običaja.




Včasih so - pred leti - v bistvu smo pred leti - praznovali pusta že kar 14 dni prej. Zdaj vse to zamira - po moje zato, ker je druge oblike zabave preveč. Vseeno pa je bilo v vasi čutiti domačnost. Ljudski običaj - čutiti je bilo, a to ljudem nekaj pomeni. Pošaliti se, družiti se - in odklopiti racionalnost, gonjo za denarjem in narediti nekaj še za dušo. Tako, kot je tukajšnja narava v stoletjih izoblikovala.

Povsod pred hišami - BREZPLAČNO, z veseljem in slovensko radostjo ponujeno:


Obložene mize. Veseli mask.



Ne vem, če se da ujeti vzdušje - bilo je res iskreno in šaljivo.



Tako pa je zgledalo v enem od lokalov zvečer. Pravzaprav ni bilo to to... kar se jaz spomnim, da je bilo nekdaj...

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Jst sm biu tud na Ptuju... full fajn.. k je kostenloss (Beri - Cerkniški festival je za plačat -čjst mam pa gorenjske gene.. c c c )

lp Wolf

Anonimni pravi ...

I will not approve on it. I think warm-hearted post. Specially the title-deed attracted me to read the sound story.

Anonimni pravi ...

Good dispatch and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Gratefulness you for your information.