13 februar 2008

Ugotovil sem, da se sovražim

Mislim, saj ni kaj napisat. Tako je.

Poskušam malo razplesti tole spoznanje - pa ne gre. Dejstvo je, da se sovražim. Introvertirano in samo-destrutivno se vedem. Če bi me kdo gledal od zunaj, bi mi zavidal lajf, ki sem si ga izmislil in ga živim. Jaz pa nisem zadovoljen in traumiram. Nisem srečen. Pa vem, da je sreča že to, da lahko migam s prsti, hodim, gledam, čutim, konec koncev, že to da sem, bi me lahko navdajalo z radostjo. Ker sem OK. Ampak ne.... jaz nekaj bi...ne vem niti kaj.. to... ampak sem "u bedu". Pa še identificiram se s tem stanjem. Namesto, da bi ga pač opazoval. Če že je. In se mu smejal. Cepetam ko mali otroček. Siten...sam ne ve zakaj. Mogoče sem lačen - hahahaha. To mi je mama vedno govorila. Morda pa bi res moral narediti en post, da temu pogledam globlje - kaj ma "f sebi". DO THE OPOSSITE

Tako kot je bila zanimiva izkušnja 1 teden Vipassana meditacije v popolni tišini.
Ko sem se odločal, sem si mislil. Ali se mi bo zmešalo - ali pa bom nekaj spoznal.
Glede na to, da tole pišem sem preživel, spoznal pa sem, da NAJVEČKRAT govorim zato, da bi dobil pozornost. Že med samo tišino in tiho interakcijo z drugimi na tej delavnici/meditaciji, sem se zalotil, kako hočem nekaj reči, in ker "nismo smeli" sem samega sebe slišal. Svoj glas v glavi. In se ujel - kaj in zakaj sem hotel sploh "to" reči. Ujel sem motiv, gonilo, idejo zadaj skrito. V glavnem je bilo iskanje pozornosti. Popolnoma nezavedno. "Small talk". Čvek. Ostalo mi je do danes. Sem raje tiho, kadar se takole zalotim. In spoznal sem, da je to dejansko kratenje energije.

Morda bi moral narediti post.

Moral ?????

Saj morda pa v tem zajcu tiči grm. Narobe je. Venomer nekaj moram. Pa ne da bi res moral, ampak sam si "moram" naredim. In seveda ker ne naredim (ker je moj moram-kreacija, ne pa dejanski moram), si skuham še slabo vest - pa se lahko počutim domače.

Komplicirano.
Komplicirano?

Se pravi daleč od Resnice. Enostavnosti. Ljubezni.

Torej se nimam rad. Pravzaprav se sovražim.


OK. Vsaj vidim zdaj to - zdaj pa MORAM nekaj narediti s tem...


hehe - Here we go again.......

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Energija teče tja kamor odhaja pozornost..:)
torej zgodba je sledeča :Dva volka

Nekega večera je dedek plemena Cherokee pripovedoval svojemu vnučku o bitki, ki se dogaja znotraj nas.

Rekel je, 'moj vnuk, ta bitka stalno poteka med dvema 'volkovoma' znotraj vseh nas .

Eden je Hudoben. Jezen je, nevoščljiv, ljubosumen, žalosten, veliko obžaluje,
pohlepen, aroganten, samo pomilujoč, kriv, zamerljiv, ima občutek manjvrednosti, laže, je lažno ponosen, ima občutek večvrednosti in egoističen.

Drugi pa je Dober. Vesel, miren, ljubeč, upajoč, spokojen, usmiljen,
prijazen, dobronameren, empatičen, radodaren, resnicoljuben, sočuten in zaupa.'

Vnuček je razmišljal o tem in vprašal dedka:

'Kateri volk pa zmaga?'

Dedek je preprosto odgovoril, 'Tisti, ki ga hraniš.'

Anonimni pravi ...

osebne IZKUŠNJE glede tega :
že precej let nazaj sem začela brati Oshojeva dela (za katerega me je navdušil priznani astrolog in zame mistik) in seveda kasneje delala tudi vse njegove meditacije(v kar verjameš preizkusi v praksi oz .življenju ) z vso intenzivnostjo in navdušenjem, kasneje tudi z odpori..vsakič drugače.Ob vsem tem sem med drugim spoznala, da je ritem življenja v dualnosti, oz. polarnosti in nehaš IZBIRAT KAJ BI : srečo ali žalost,dan ali noč, sonce ali dež....ker ČE bi bili kar naprej samo srečni, BI sreča izgubila svoj pomen in obratno..V TVOJEM PRIMERU VIDIM, DA SI IZBRAL : -BREZ POGOJEV - TOREJ BOŠ DOBIL IZKUŠNJE S POGOJI;
-BREZ PRIČAKOVANJ- BOŠ NEHOTE VELIKO PRIČAKOVAL; BREZ POTREBE - IMAŠ VELIKE POTREBE PO NEŽNOSTI,DRUŽENJU..(vedno dobimo v kompletu)OZ/ali pa VSE POTEM ZANIKAŠ, DA OBSTAJA ...ITD...SAMI SEBI LAŽEMO, ZATO DA ODKRIJEMO RESNICO ...sami si postvaljamo ovire ,da potem skačemo ali se spotikamo obnje...
Skratka nasvet, ki ti ga lahko dam oz. kateri meni pride prav je :iti POPOLNOMA v izkušnjo , občutiti brez sodb .oz če so, pač so, ker potem itak ODPADE,TER pride nekaj drugega......ZA VSAKIM DEŽJEM POSIJE SONCE.TAKO JE TUDI Z NAŠIMI FAZAMI V ŽIVLJENJU ALI OBČUTKI,ALI MISLIMI - PRIDEJO IN GREDO, NEKATERIM PA DAMO FUL POZORNOSTI IN JIH "FUTRAMO"...AMPAK VSAKE "STVARI - misel, občutek..."
IMAMO ENKRAT POLN "KUFER" ....
zato se nehamo sovražiti, se ločimo, se poročimo, smo samski ,zamenjamo službo, družbo..itd.ALI zamenjamo stališč
a ,misli, občutke... znotraj sebe in ji zunanjost ...oz. materija avtomatasko sledi ker ni ločenosti .
MOJ ŽIVEČI MOJSTER PRAVI : BREZPOGOJNO LJUBEZEN LAHKO SAMO IZKUŠAMO ... IN IMETI ODPRT SRCE IN UM...TO RAZUMEM KOT SPREJEMLJIVOST oz spoznavanje skrivnosti ali GREAT MYSTERY....


če pogledamo naravo, vidimo da je popolna, takšni smo tudi mi znotraj in "zunaj " in smo -UNIVERZALNI- "whole"- biti celOTA -ALI BITI PRAZEN(LUKNJA)??? pomeni vsa ta nasprotja ti dajejo celoto in barve...
vsa narava teži samodejno k ravnovesju....TO WALK IN BALANCE IS TO HAVE SKY ( SPIRITUALITY ) AND EARTH (PHYSICALITY) IN HARMONY.

VAU SPET SMO PRI : NARAVA JE POPOLNA!NAMASTE.
(ej kolk mam jest dones za povedat ...)

Slim Tom pravi ...

Vau, pa tele moje ...celo nekdo bere.

@Aninimni: hvala za mnenji

Anonimni pravi ...

Seveda beremo, zanimivo branje! Žal mamo včasih vsi taka obdobja, da se ne maramo!

Anonimni pravi ...

Ali te lahko Kdo Ljubi, če se Sam Sovražiš?