14 marec 2008

O življenju, vesolju in vsem ostalem

Po mojem je vsaka dimenzija omejena s pravili, ki jo določajo, zato je vseeno s čim se znotraj dimenzije (sistema) ukvarjaš - vedno lahko prideš samo do enakih zaključkov. Le ti so omejeni s sistemom znotraj katerega opazuješ, ker drugače ne more biti.

Jaz mislim, da so zato davni duhovni mistiki in filozofije in sodobna (kvark) fizika približno usklajena glede nekaterih ugotovitev.
Lahko si fizik, "duhovnik" ali pa menjaš sklopke na Nissan 300ZX TT / Z32. V vseh primerih lahko prideš do podobnih zaključkov o življenju, vesolju in vsem ostalem - če se le dovolj dobro in globoko posvetiš temu, kar počneš.

Primer: V 2 dimenzionalnem svetu lahko živijo le točke ena pred in za drugo (premica). Za njihovo realnost ne obstaja nič, kar je levo in desno od njih. Samo spredaj in zadaj. Ali pa obratno. Obstaja samo levo in desno, pa nič spredaj in zadaj. Odvisno s katerega konca pač želiš gledati. Da bi te točke sploh vedela za levo/desno (spredaj/zadaj) bi morale stopiti ven iz svoje dimenzije. Mi, ki to premico opazujemo npr. iz 3D sveta, nam je to jasno.

Z enakim razmišljanjem torej menim, da velja za vse dimenzije isto. Če smo mi kobajagi  sposobni dojeti čas, kot dimenzijo - potem bi morali stopiti izven tega okvira, da bi razumeli, kako je tisto "za časom". Onkraj njega. Tega ne moremo dojeti, dokler smo "tu".

Sprašujem se - v kateri dimenziji živijo ženske :D

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Glede na to, da se ženske žal še vedno staramo, v 4. čisto sigurno ne!

Ker pa razen izjem niti ne letamo po zraku, tudi v 3. ne!

Se trudimo v 2. dimenziji prepoznat, kdo je pred in kdo za nami, ter kakšna je razlika med nami!

?

Anonimni pravi ...

Ne morem ti odgovoriti v kateri dimenziji se nahajajo ženske, čeprav se po biološki klasifikaciji uvrščam med njih.
Lahko pa odgovorim v kateri dimenziji se nahaja avtor prispevka v 2. saj deli ljudi na moške in ženske. Dokler deliš in kategoriziraš ljudi si vedno v 2. dimenziji. Sem mogoče potem jaz v 3, ker to tako zaznavam?
Ej ne vem, definitivno sem pa v svoji dimenziji, ki jo nekdo od zunaj težko uvrsti v kak predalček.