11 maj 2009

dimnik

Želim si razveseliti se – tako kot se, kadar srečam tebe. Želim si čutiti globoko radost, srečo, veselje, želim si okusiti atomsko energijo, ko se mi odpreš. Želim misliti nate, ljubiti te, želim si delati z radostjo v srcu ob misli nate. Želim jokati, smejati, tekati, in spati- s tabo. Všeč mi je tvoj smeh, pogled, všeč mi je tvoj vonj, všeč ko greš z roko skozi lase. Zaljubljen sem. Razganja me. Buči v meni. Želim si te. Moja draga.

Vse to dam v nič zaradi enega ČE. Vsemu temu se odrečem, zaradi ČE. Vse to me ne zanima ČE , prekleti ČE...... ČE ni svoboda.

(nadaljevanje 10.6.09)

Ne verjamem, da to je res samo moja iluzija
Ne verjamem, da ČEja se ne da pretopiti v DA
Biti to kar si, v biti JAZ, to zame je svoboda!
To začutiti in se predati temu. Brez komplikacij in strahu.
Je nekaj, kar še vedno iščem...

1 komentar:

Unknown pravi ...

dragi moj, ljubim te svobodnega...