25 september 2007

Aikido

Pa so se začeli treningi. Po dvomesečni poletni pavzi. Pa paše. Kar čutim, kako sem olesenel, a po drugi strani, kako se počasi spet "raztegujem".

Pa ko učitelj spet ponavlja - neutrudno - osnove - kako jih slišim spet z drugimi ušesi. Vsakič ko malo napredujem se samo odpre novo področij, kjer vidim koli več e ne znam. Odpira se kaj vse še ne znam... a vseeno - če pogledam nazaj - nek napredek je. Splošno dobro počutje
in lahko bi rekel, da tudi pravilne reakcije v nekih kritičnih situacijah - kot npr. tista - ko sem zadnjič precej na trdo pristal s padalom. Pa sem že ok. Če ne bi bil razmigan, bi me sestavljali skupaj v bolnici. Sem prepričan.

Torej - pozornost na - aktivno relaksacijo. Če bom kdaj vedel, kaj to res je. morda pa bom res :)

Sicer pa link do klubskih strani: www.ki-aikido.si

Ni komentarjev: