10 september 2007

Mah morm kej napisat.

Maša ima 14 let!!!
Za darilo je dobila rabljen notebook. Dovolj dober bo za filme in internet. Kake slike pa filme obdelovat pa bo že težka...

fijuuuuu - če sem pa še včaraj imel jaz toliko.. Prav spomin se špricanja, pa risanja po ZG knjigi, pa vse ostalih for, spreji po stenah, zavezovanje vrat, da folk ni mogu vn, ....hehe no je blo tega še nekaj... Ravno začenjalo se je. Marsikdo je bil v teh letih že parkrat fajn fajhtn, da ne rečem pijan. Jaz sem resda malo kasneje začel. Pa pri meni doma so se začele prve žurke...

Imeli smo plese v šoli - v copatih.
Pa nasploh se zadnje dni počutim nekam starega.... zanimivo.
Istočasno se počutim starega in pa kot da je bilo včeraj OŠ. Meni se zdi, da se je v začetnih letih lajfa potrebno naučiti take osebne zadeve, pa ravnanja v družbi pa to. Znanje druge vrte pride kasneje. Šele zdaj me zanima zgodovina, kemija, fizika..... zdaj bi me to zanimalo. V OŠ je pa vse to popolnoma brezveze. Resno mislim, da so šole mimo. Res pa je tudi, da nimam predloga, kako narediti zadevo boljšo. Nekako tako bi morali biti kot v vrtcu - spodbujati mlade glavice v tistem, kar jih zanima. Ostalo se bodo že potem naučili - po potrebi. spodbujati jih k delu na tistem, kar njih zanima zdaj. Šport, igranje,..knjige, gledališče, račnalniki - karkoli. V tem bi lahko res postali dobri in vsakega mladega človeka kaj zanima. Radovednost je po defaultu vgrajena. Sem prepričan. Tudi delo, in avtoriteta sta potrebni - ne rečem... a z nekim smislom. Ah....

Danes spet poletka mal - a je šlo samo dol - let je bil ene 15 minut - če je bil.

Ni komentarjev: