12 september 2007

The day after...

Danes, oziroma včeraj, me je res firbec matral, kako bo današnje jutro. Pa je dobro. In sicer: Včeraj sem letel. Iz Ambroža pod Krvavcem sem štartal, in ker se mi je mudilo..nisem bil tako pozoren na vreme in veter, tako da , ko sem štartal, je začelo precej pihati in me je kar precej guncalo gor in dol, pa malo zapiralo padalo itd.... To je sicer še ok, a potem me je 2x, nenadoma, ene 20m nad zemljo, pošteno sklatilo, nazadnje mi je zaprlo 2/3 padala, in sem dobesedno strmoglavil, preko ene telefonske žice, poleg ene hiše, na tla. Padalos e je do takrat delno odprlo, reagiral sem pravilno in ublažil padec, a vseeno, sem si pregriznil jezik in vrat me je precej bolel. Pa me je zanimalo, ali me bo danes zjutraj bolj - kot je navada. PA ME NE !!! Ga čutim, a manj kot včeraj. Jupiiiiii.

Ni pa blo prav nič fajn ostati brez kontrole v zraku. V takih priložnostih se ne gre v zrak, a splet neumnosti, je nanesel - da je bilo tako kot je ratalo. Res sicer nisem mogel vedeti, da bo ravno takrat začelo pihat, a vseeno.... ne sme se mi mudit pri teh rečeh.

"Dobre reči j' treba guštirat na-lahnu" :)


Ni komentarjev: