07 september 2007

Bridgestone B250

Sem julija kupil nove letne gume in sem bil kar malo jezen, ker kar naenkrat nisem več naredil 700km z enim tankom ampak samo 500km. Prejšnje zimske Sava so bile pač res že na koncu. Avto se z Bridgestonkami res lepo ceste drži, a tolikšna razlika v porabi me je pa res presenetila.

Bridgestone B250
Zdaj je september in sem spet pri 700km. Zgleda, da so se morale malo utečti. Tudi tega nisem preš je nikoli dožive pri gumah. Pa re se dobro držijo ceste. Veliko bolje kot katerkoli do sedaj. Prej sem mislil, da je davek porabe na ta račn - da je pač večje trenje.

V glavnem. Me happy happy :)

1 komentar:

TEJKA pravi ...

To pa jaz nisem vedla, da so gume krive za porabo goriva. Da ti bo za uteho, meni še noben avto ni žrl manj kot 10 l na 100 km. S tankom pa naredim 360 do 380 km. Če bi naredila z enim tankom toliko ko ti, bi šla na pumpo 1x ali 2x na leto. Tako sem pa letos tankala se mi zdi da 3x.