28 avgust 2007

Ali so Sumerci pisali BLOG

Po moje da so. V glino. Glinene tablice. Celo naredili so valček z vgraviranim besedilom in so ga povaljali po sveži glini, kjer se je poznal odtis besedila. Takih tablic je meda na tisoče in so zakopane nekje v enih muzejih, kjer jih bere le redko kdo. Menda je raziskanih samo kakih 10%. Predstavljajte si - obdržale so se tisoče let, se polomile, spremenil se je jezik, zapisa se ne pozna več, a sporočilo še vedno nosijo. Še vedno pa jih je toliko, da jih ob vsej tehniki ne zmorejo prebrati in arhivirati. Torej zadeva deluje. Pa se imamo za napredne.

V tej E-dobi pa zmanjka elektrike in gredo vsi blogi znanstveni zapisi, e-pošta....ma vse gre u....kam? U kurac gre. Kolk časa je držalo? Par taktov procesorja ali pa največ nekaj let. Že številka 20 let je pretirana. Sem poskusil prebrati ene moje stare diskete - pa ni šans. Vsem se je magnetni zapis pokvaril. Pa so bile lepo shranjene in stare največ 8 let, morda 10.

Nam se zdi zapis v glini staromoden, zamuden, preživet in morda nekaterim primitven - a OBDRŽAL SE JE!!! Celo ruševine nekaterih tisočletnih stavb so že dobro vidne, piramide npr. stojijo 10-tisoče let, pa so še tam... našemu bloku pa odpada omet, ki je bil prenovljen pred 20 leti. Ful tehnika in kemija.

Napredek? Aja ???

Pa sem vseeno prepričan, da je tehnika napredovala - a pojmovanje je - nekako - potrošniško. Samo za ta trenutek, "kaj-me-briga-kaj-bo-saj-se-vse-tako-hitro-spreminja-miselnost.
gotovo se dajo stvari tudi s tehniko narediti bolje. Samo stanejo celo premoženje potem, in to nobenega ne zanima.

Jaz mislim, da so sumerci pisali BLog - ja. In to skoraj večen.

Zanimivo branje na to temo je ubodel Z. Sitchin. www.sitchin.com. Sem njegov "fan". Pa če je res ali ne - kar govori buri duha in se, vsaj meni, sliši zelo verjetno. morda pa imam to samo v genih. Menim, da je vse res, kar si človek predstavja da je res.  Stvar moč kreacije in senzibilnosti.

Resnica. Enostavnost. Ljubezen
(resnica je v kar verjameš, potem so stvari enostavne, in torej lahko doživljaš to kot ljubezen - ena od trenutno aktualnih mojih razlag. Imajo pa te tri besede še veliko skrivnosti. In spet drži...resnica (moja), enostavnost (moja)..ljubezen....)

Ni komentarjev: