26 avgust 2007

Prvič zares letel

Tak občutek imam. Po treh letih jadranja s padalom, sem danes, tako po kaki dobri uri v zraku začutil, da res letim. Hecno ne. Danes sem prvič zares začutil padalo, a veter, pa kaj mi govori, pa kam piha, pa kdaj bo zaguncalo.... Saj sem prej tudi letel, a nikoli se nisem oliko "pogovarjal s padalom.

Današnji let je tu: [KLIK]

Bilo pa je sicer precej nemirno v zraku nad Ambrožem. Pihalo je v vse smeri, a je tudi lepo držalo. Samo "razbito" je bilo in precej guncanja. Dobil en frontalc - pa sem že navajen...
2x sem šel do hotela, odjadral do Grajca, kjer se je trlo enih padalcev - mi ni blo všeč - sem našel svojo špuro, in se spet dvignil do štarta. Ostali so pa kar spodaj ostali in malinili po grajcu. Prav jim je. Videl sem ,da se splača bit 2 uri in več v zraku - ker šele takrat zares dobim občutek. Bom še. Proti večeru se je tudi umirilo - prej pa - me je blo strah Res mi ni blo prijetno - a sem malo opazoval druge pa sem še sam šel tja... Nič ni blo groznega - samo sunki vetra.. v glavnem..ni blo filinga od začetka.

Pristanek OK, na pijačo pa - kot ponavadi - nisem šel. Ni blo filinga tut ne. :)

Ni komentarjev: