24 avgust 2007

Imam nov router ASUS

Nabavil Asusov WiFi router - - in DELA OD PRVE. PA to ne moreš da verjameš.

Pa je le nek napredek v tej tehniki. Žal je posledica tega, da "vse dela" to - da so izdelki postali "črne škatle". Zgodovina se pač ponavlja. Prvi lastniki avtomobilov so morali biti mehaniki, da so se lahko vozili. Enako z računalniki - a ravno to se menja. Tako kot zdaj ne popravljaš avtomobila več sam - ker pojma nimaš, kaj je narobe in kaj je not - enako se dogaja z elektroniko in PCji. Mene osebno to moti - avte še zmeraj rad sam popravljam. Pa PCje tudi. Rad vem kaj se dogaja, nastavim zadeve tako kot je meni všeč - ne pa da sem uporabnik črnih škatel - mene zanima "kaj je not". Ja - v bistvu me pri vse stvareh zanima KAJ JE NOT. Ni mus, da velja to samo za fizični svet - pri vsem me to zanima. Rad bi VEDEL.

Tako kot je menda rekel en od mojih štajerskih prednikov:"To nima nič f-sebi"

Router zna sam downloadat Bitttorrent datoteke na externi USB disk, lahko priklopim WEB kamero, Printer server... Se pravi, da mi lahko pogasnem vse PCje in bo on sam downloadal, ali pa kontroliral sobo proti vlomilcem in me obvestil, če se kdo ali kaj v sobi premika - lahko se priklopim čez net in pogledam, kaj se v sobi dogaja. Prikopim lahko še do 5 takih kamer na druge WiFi routerje. Pa končno bom lahko printal ne da bi prižigal drug PC, na katerega je bil printer priklopljen do sedaj. Pa neke vrste FTP ima vgrajen. Zgodba o tem, da bom imel vse na netu se sestavlja kot mozaik.

To !



Wireless Router with Media Server and Download Machine
125 High-Speed Mode
BroadRange™ triples wireless signal coverage - 300% increased signal coverage compared to conventional IEEE 802.11g routers
Download Master HTTP, FTP, BT (BitTorrent)
Bandwidth Effectiveness
Faster and broader
Afterburner Technology increases data transfer speeds of 802.11g standard by 35%.
Plug it in and Share
Smooth media sharing
UPnP protocol

1 komentar:

-_- pravi ...

Hi there,

You are chosen to represent your country in the first international blog
WUB (World United Bloggers)

The aim of this blog is to prove to the world that differences in language, religion,race and nationality do not make us hate each other and we can make this world better if we express our opinions with respect to others.

If you agree to join us please send e-mail with your nick name , age , country and your blog address to sharm_lover@hotmail.com where you will be sent an activation mail which makes you entitled to contribute in WUB, your name as one of the contributor will automatically be updated.Please read the rules before you start any posting in WUB where you will also find the aims of this WUB.

Thanks
Chief WUB,


Sharm .

www.worldub.blogspot.com