13 avgust 2007

USPELO MI JE !!!

Sem danes opazil, da sem čisto not padel v to Blogersko sceno. Preštudiral sem kar nekaj RSS orodij in slovenskih blogov. Izobrazil sem se o pogledih, tehniki, etiki,..vsebini...

Sicer pa od sledenja novicam ni kake večje koristi. 24ur.com. Dnevnik.com. Delo.si - vsi bolj ali manj povzemajo enake dogodke - in TO V GLAVNEM NEGATIVNE. Nesreče, pizdarije, greganja...negativne v glavnem.

Prav čudno bi bilo, če bi  nekdo npr. klical na radijo in  zaklical USPELO MI JE in z žarom in veseljem sporoči kaj veselega. Npr. da je njegov otrok shodil, da mu je uspela pogodba,.... da se je naučil rolati,... ma karkoli - samo da bi bilo pozitivno. To bi bilo sprejeto s šokom. Saj smo tako nagnjeni h kritiki in negativnostim.

Morda pa sam kaj naredim na to temo. Javno objavim kaj pozitivnega. Naprimer - kličem v oddajo KJE PA VAS ČEVELJ ŽULI in jim povem, da me žuli ta oddaja. Že navsezgodaj....jim povem, da mi je ratalo VSTATI ob uri ne da bi me vleklo da bi zaspal nazaj. TO bi bila novica !!!

:)

3 komentarji:

Unknown pravi ...

oj, čestitam.....polepšal si mi ta trenutek.....upam, da bo dolgo trajal, drugače pa vem, da bo prišel novi....

Slim Tom pravi ...

Hoj. meni pa je polepšal ta trenutek tvoj komentar. Nisem vedel, da moje Bloge sploh ko bere.

Anonimni pravi ...

Heeeyyyy!!!
Tole si si pa dobro zamislil...;))