14 avgust 2007

Darovanje krvi

...je zgleda v modi.  Pa moram zapisati, kaj si mislim o tem. Torej - slišal sem, da je namesto krvi nekoga drugega veliko bolj uporaben klorofil. JA! Namesto, da mi zamenjajo kri s kako od vrlega Peterleta - mi dajo klorofil od nedolžne rožice.


A si predstavljate - ste smrtno ranjeni, vaš rešujejo tako, da vem dajo kri nekoga drugega - in ta kri je od ajde recimo Peterleta. Raje na mestu umrem ! hehe....

Dejansko me grozno moti ideja, da je kri samo neka kemična snov, ki ima pač neko skupino 0, A, B, ali AB - in da je to vse kar kri ima. No - še par drugih podatkov. Ampak to so podatki - dejansko pa je kri OSEBNA reč in sem prepričan, da je v njej veliko več, kot podatki kažejo. Kri je ja ŽIVLJENJE.

Glede klorofila: na netu ni nič kaj dosti - tale članek sem našel, ki pravi, da je klorofil po svoji zgradbi ZELO podoben hemoglobinu v krvi. Vem pa tudi, da so že opravljali transfuzije klorofila namesto krvi - in da zadeva deluje in to brez stranskih učinkov. Nekaj o tem govori članek iz tega linka.

Ni komentarjev: