23 avgust 2007

Avtomobilčki na daljinsko

Še nekaj iz arhiva bi rad objavil. Moje v mladosti neizživeto ukvarjanje z modelčki. Ko je bila priložnost - po ločitvi seveda - je bila to prva stvar, ki me je potegnila. Denar sem mel, volja pa tako ali tako...
Bilo je leto 2005 - maj - ko sem se ukvarjal s spodnjim (rumen modelček je moj):

Vse sem nabavil. Čist sem not padu. Tekme, šraufanje, izboljšave. Prednost tega hobija je, da ko sem "odrasel" so ti dosegljive reči, ki mi niso bile kot otroku in sem jih samo gledal od daleč s slinami v ustih. Kot otrok sem prelistaval revije TIM, pa nemške prospekte. Nekateri so bili izrabljeni do konca, tolikokrat so šli skozi moje roke. Zanimivo mi je bilo, kako sem zdaj vse to podoživel. PA kako slabo vest sem mel - da se ukvrjam z modelčki, pa "nisem bil več otrok". Kaka neumnost - a - pač ena privzgojena nesamostojnost. Gre na bolje.... :)
RC modelčki
Prav zanimivo je, kako zares gre na teh dirkah. Vzdušje je čist tapravo - dirkaško. Nervoza, trening, tekma, uvrtitve in merjenje časa. Dolivanje goriva, izbira gum, nastavitve podvozja. PRav vse pride v poštev. In pa seveda karamboli in menjava poškodovanih delov.Modelčki na daljinsko
Tako sem nabavil začetniški model (rumeni na slikah). Potem še dosti kvalitetnejšega tekmovalnega, ene 3 naprave za daljinsko vodenje, pa še en Off Road model za po travi. Pa ene 20 gum, gorivo, deli, olja za amortizerje, barve za karoserije in karoserije,...polna omara je tega. Da aviončkov sploh ne omenjam....Tekma. Modelčki Rally 1:8

1 komentar:

Anonimni pravi ...

hej, kje pa si kupil modelcke? verjetno ne v trgovini z otroškimi igračami...? namreč hočem kupit enega za darilo, pa ne vem čisto kam naj se obrnem..