18 avgust 2007

Vse na Net.

ugotovil sem, da večino časa pri delu za računalnikom preživim, ko premikam neke fajle sem pa tja, iščem podatke in jih kopiram iz ene datoteke v drugo. WTF !!!????
Pa saj je reč ŽE v PCju, kaj me briga kje je, pa v keri mapi, pa na katerem disku pa zakaj moram sploh vedet kaj je to D disk, pa C disk, pa SISTEMSKK FAJL pa ne vem kaj. Naj to ve ON. Meni naj samo pokaže kar iščem in da, ko jo.

Prihodnost: vse je na NETu! V bazi podatkov.

video, velke datoteke, teksti - vse naj bo -"nekje". hitrejše i-net povezave omogočijo, kot da je zadeva pri meni vedno.

- če google najde podatke izvseh www strani na svetu v manj kot sekundi, zakaj moj PC išče kot utrgan en fajl na lokalnem disku ?

- če je CSS in HTML ter XML tako priljubljen za oblikovanje, zakaj moj desktop ni napisan tako ??? Lepo naj bo oblikovan v teh "protokoih" in jezikih, pa je. Si ga bom uredil kot meni vizuelno paše, OS pa naj lepo to bere. Saj zna ON pol ločit obliko od vsebine.

- na netu bi bilo vse v bazi podatkov, se pravi, odpade kopiranje iz enega konca na drugega, ČE PA JE ŽE TAM...v E-obliki.

PC prihodnosti - ali - kaj bi si želel.
File sistem naj bo kar baza podatkov. Iskanje naj dela google like browser v trenutku
Desktop naj bo XLM CSS HTML based
Programi naj bodo lokalno instalirani, a me briga kje so - oni naj samo delajo kar naj bi delali.

In točno tako bo. To ni neka znanost sploh. Samo vprašanje časa. Smejali se bomo otročji neumnosti tega, kar zdaj rečem Osebni račnalnik in Windows Vista. Ne me hecat.... gledam Visto pa ne morm verjet, kolk je to nekej neumnega. Zadnji od OS-ov - dinozaver. Točno to je. Čas ga ja povozil še preden je prišel ven. Tko. Tolk o Najnovešjem OS. The last OS. The last living graphical OS of the past time. First times of computing. Boring.

Kar zdaj se bom že začel tako obnašati. Mislim, da bom kar nekaj časa prihranil. Vse bom začel dajat na net. In delal od tam in tam.

Prvi rezutat tega razmišljanja - GOOGLE desktop. VAU.

Ni komentarjev: