05 avgust 2007

Nedeljsko letenje

Že zjutraj okoli 11h bil na pristanku pod Krvavcem. 2 Zmajarja me odpeljeta s sabo do Ambrožarja. Tam ob čakanju boljših razmer zaspim na klopci. Onadva gresta na kafe (menda je blo to kafe pol do 4h popoldan)

Potem se odločim, da če ne drugega, da scurim v dolino, ker je kar nažigal sever, in vzhodnik - sta se mešala. Malo en malo drug. Spet me pobereta dva do spodnje poseke na Ambrožu in odstartam. Pa gre takoj po startu samo gor in brez težav zapeljem do hotela na Krvavcu in ga obkrožim. No mal živo je vseeno, a ni panike. Kar naprej padam iz termičnih stebrov, ker močno piha - vzhodnik, sever, sever, vzhodnik...ker vrag....

Moj let

TT let s padalom


Po 1h me "požre" pod Ambrožarjem, pokličem Matejo in Sabino in obe eno za drugo odpeljem še s tandemom. Lepo je bilo. Tandem mi je skoraj bolj všeč od moje žive plahte. Leti kot bombnik. Buuuurrrrrrrmmmmmmmmm brrrrrrr  hehe

Linki od letov so tukaj:
Mateja

Matejin polet s tandemom

Sabina

Sabinin polet s tandemom

Ni komentarjev: