13 avgust 2007

Bloganje - razmišljanje o bloganju samem

Bolj kot se mi zdi fino, da si zapisujem dogodke, bolj imam neko potrebo v sebi, da bi zapisal kaj bolj sočnega. to, npr, kaj se plete po meni,... al pa kako malo bolj nenavadno reč, kot je samo opisati kak vidnejši dogodek.

A - pri tem se pojavi strah. Ali se upam javno povedati, kaj se mi dogaja...npr. Kdo to bere - kj s bodo mislili? Če napišem samo pod psevdonimom (nick name-om) potem je ok. A ker se mi ne da odpirati še enega nick-name-a bi pisal kar pod tem. A ta ima sliko, ime,... itd--ve se kdo sem. torej - gre za strah pokazati in pvoedati kdo sem. A - dejstvo je, da tak sem. torej - zakaj bi se šparal. PA saj ni mus, da bi pisal ravno o tem ,kolikorkrat sem si ga na roke vrgel ali take... lahk kaj čisto nedolžnega - a morda osebnega. To bi bil potem "skrivni" javni dnevnik. Menda so nekateri taki - napissani v romanu - kar peceje zaslužili. Ma res ne vem, kdo to bere. Da se da drugim ljudem brati kaj enemu dogaja? Pa kaj nimajo svvojega lajfa. Ko berem bloge drugih - no  razen če niso res pod nekimi psedonimi - ljudje pišejo res samo "površinske" zadeve. Npr. da so šli v trgovino in so plačali 3x več v EUR kot so kdaj prej plačali v SIT. Pa kaj? Je to treba napisati to je zame površinsko.

Torej - kako globljo temo bi... in - pravzaprav - boli me kurac kaj si bodo mislili ljudje ki to berejo? Hm...
ravnokar sem poslušal Markota Crnkoviča - predavanje o Etiki v bloganju na prvi Blogres konferenci junija 2007 v CD. Me je malo napeljala na to "filozoforanje" tukaj. Dobro je povedal  - čeprav malo nastopaško - a se ga je dalo poslušati in je zanimiv poba.

Ma ne vem... se bom še odločil. Morda se mi a fajn zdi in me draži ideja, da bi res povedal vse kar mi na pamet pade - saj konec koncev ljudje nismo tako različni - le da skrivamo in nam je nerodno. Konec koncev, če koga moti - pa naj ne bere. Saj to ni obvezno čtivo.

1 komentar:

TEJKA pravi ...

"Back to basics Watson!", hehe.

1. piši kar ti leži, ne oberemenjuj se z drugimi, pri tem, da le paziš, da s svojo svobodo pisanja ne omejeuješ svobode nekoga drugega. 2. piši, kar bi rad kasneje bral za sabo. 3a. tuje ljudi pa zanima predvsem "how to"; recimo, kako poteka npr. let (postopki, priprave, trajanje, oprema,..). Recimo. Ali raziskava tržišča - kje kaj imajo,..., 3b. domače zanima kaj počneš, kje si 4.potem radi beremo bloge, ki so lepo napisani (kameleonka, tukalice,..) in je užitek brati. Ne maramo pa samohvale (bgradišnik)in neskončno dolge prispevke 5.radi imamo lepe slike, ... 6.post lahko kasneje tudi izbrišeš, če misliš da ne paše na tvoj blog, težje pa nadoknadiš za nazaj...

Lahko bi še, ampak toliko od mene .